Snabba Leveranser

Fast frakt 29 kr

Retur & Reklamation

 

ÅNGERRÄTT – RETURER

Du som konsument (gäller ej företag) har rätt till ångerrätt inom 30 dagar från det att du har mottagit varan. För att detta ska gälla så ska varan vara i oskadat skick, oanvänd och i originalförpackning. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen. Du får självklart försiktigt undersöka varan (gäller ej reservdelar, minneskort, usbstickor, batterier, hörlurar/headset). Om produkten är plomberad inkluderas den ej av ångerrätten vid bruten plombering. För glas, skärmar och displayer får dessa ej vara monterade eller dess skyddsfilm avlägsnats. 

 

REKLAMATION

Om du mottagit en defekt eller felaktig produkt så kontakta oss på info@teknikdelar.se eller via chatten som är bemannad vardagar mellan 8.30-17.00 så skickar vi dig en svarspostadress.

Felaktiga reklamationer som beror på handhavandefel eller bristande erfarenhet av enhetsreparationer debiteras med 199 kr inkl. moms.

 

BYTEN
Returnera produkten du vill byta till oss. Gör sedan en ny beställning på teknikdelar.se på produkten du önskar. När vi har mottagit din retur krediterar vi dig för varan och du får pengarna tillbaka. Vid bruten förpackning omfattas ej hörlurar, headset & minneskort av bytesrätten.
 

ÅTERBETALNING
Väljer du att få pengarna tillbaka för din retur/reklamation, så krediteras du till det konto som du betalade med vid beställning. Har du valt att betala med faktura ber vi dig att logga in på klarna.com/se och förlänga förfallodatumet för att ge oss tid att hantera ditt ärende. Hanteringstiden för en reklamation/retur är upp till 10 arbetsdagar.

 

Skriv ut denna sida och bifoga retursändningen till följande adress:

Dockans AB/Teknikdelar.se
Box 8081
200 41 Malmö

Har du inte tillgång till en skrivare så kan du ta ett eget papper och skriva följande info på:

  • Namn:
  • Ordernummer:
  • Felbeskrivning: