Kontakta oss

(obligatorisk uppgift)
  = Obligatoriska uppgifter



Vanliga frågor för valt ämne:
  • Jag har ångrat mitt köp och vill returnera/byta min produkt. Hur gör jag?

    Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda varor inom 14 dagar. Tänk på att ångerrätten inte gäller hygienartiklar, bl.a. hörlurar och headset. Vid defekt förpackning eller uppenbar åverkan på produkten kommer prisavdrag att ske. Vid godkänd retur återbetalas varuvärdet och ej frakten som betalades i samband med beställningen.

     Fyll i formuläret i länken nedan eller skriv för hand motsvarande information på en lapp och bifoga med returen. Vi kommer då att kontakta er när vi mottagit er retur. Ansvaret ligger på dig som kund att försändelsen når oss.

    Returformulär: http://www.teknikdelar.se/returns/ 

  • Enligt hemsidan har ni 1-3 dagars leveranstid? Och det har gått mer än 3 dagar nu.

    Vi strävar efter att ha 1-3 dagars leveranstid på lagervaror men det kan förekomma längre leveranstider p.g.a överbelastning av beställningar eller att en vara är slut på lager.

  • Hur lång är leveranstiden?

    Vi levererar oftast inom 1-4 arbetsdagar och försändelsen når oftast inom 1-2 arbetsdagar. Vi gör vårt yttersta att alltid hålla leveranstiden men i vissa fall kan det uppstå vissa förseningar som kan bero på postens hantering vilket vi inte kan påverka. 

    Kontakta oss på info@teknikdelar.se , via chatten eller kontaktformuläret om du har frågor om din order.

  • Kan jag hämta min order hos er?

    I dagsläget erbjuder vi ingen upphämtning av beställningar. All leverans sker med hjälp av posten till den angivna adressen.

  • Hur gör jag om jag har fått fel vara?

    Om vi råkat skicka fel vara till dig så kan du kontakta oss kontakta oss på info@teknikdelar.se , via chatten eller kontaktformuläret så hjälper vi dig med den felaktiga leveransen.

    Om du råkat beställa fel produkt så kan du läsa vad som gäller under fliken "Returer".

  • Vad kostar frakten?

    Vi erbjuder en fast enhetsfrakt på 29kr, oavsett hur många produkter du köper. Som företag och kommuner har man möjlighet att välja företagspaket för 99kr och då körs paketet ut till leveransadressen.

  • Hur kommer jag åt min faktura?

    Din faktura skickas till mailadressen som du angav i samband med beställningen. Har du inte mottagit fakturan inom 1-2 arbetsdagar efter att du mottagit din order ber vi dig kontakta Klarna på info@klarna.se eller 08-120 120 00.

  • Hur nyttjar jag min rabattkod?

    Du kan klicka på "Värdecheck eller rabattkod" i kassan i samband med utcheckningen och ange din rabattkod. Rabattkodens värde reduceras av beloppet och slutsumman uppdateras per automatik.

  • Hur gör jag om jag vill reklamera en vara?

    Ibland kan en produkt vara defekt av tillverkningsfel eller transportskada. Har du köpt en skärm som inte fungerar så ber vi dig testa att koppla bort flexkablarna och montera skärmen på nytt och starta om telefonen därefter. Kvarstår problemet kan du kontakta oss på info@teknikdelar.se. Bifoga alltid en bild på vad felet är med produkten.




Välkommen att kontakta oss via mail eller chatt. Det går också bra att använda kontaktformuläret om du har frågor kring vår webbutik eller våra produkter. 

 

Du har även möjlighet att gå med i vårt Hjälpcenter/community klicka här: Teknikdelar Hjälpcenter


Maila oss: info@teknikdelar.se

Vår kundtjänst är tillgänglig vardagar mellan 09.00-17.00Under vardagar besvarar vi era mail oftast inom några timmar, dock reserverar vi oss för svar inom 24 timmar.

 

Frågor om faktura/betalning

Vid frågor om din faktura eller betalning hänvisar vi till Klarna AB som hanterar samtliga betalningsärenden. Du når dem på telefon 08-120 120 00 eller info@klarna.com

 

Behöver du hjälp med att hitta rätt tillbehör, batteri eller reservdel för din mobiltelefon eller surfplatta?

Maila oss information om vilken mobil du har så hjälper vi dig att hitta rätt produkt

 

Jag har ångrat mitt köp och vill returnera/byta min produkt. Hur gör jag?

Vi får hänvisa er till: http://www.teknikdelar.se/returns/ där följer ni instruktionerna. Vi kommer då att kontakta er när vi mottagit er retur.

 

Post adress/returadress:

Dockans AB / Teknikdelar.se

Scheelegatan 5

212 28 Malmö