Fodralet gör att jag inte kan använda volymknappen. Det är inte något problem utan fodralet vilket innebär att fodralet är defekt. Har ringt eran kundtjänst under era öppettider (mån-fre 9-12) för att göra en reklamation, men bara kommit till ett röstmeddelande som säger att ni har stängt.